אודות אל מאגו

אל מאגו – יבואנית ומשווקת בלעדית בישראל של טאבונים (תנורי אבן) מקוריים מספרד. החברה דואגת למעטפת שירות כוללת – משלב ההזמנה עד למשלוח הטאבון וליווי צמוד להפעלה מושלמת. בנוסף אל מאגו משווקת בלעדית מוצרים ואביזרים מקוריים להשלמת החוויה וכן מטבח חוץ במגוון סגנונות עיצוב בהשראה ספרדית. אל מאגו (בספרדית- ‘הקוסם’ ‘המכשף’) טאבון האבן האמיתי מביא אתו לישראל תרבות אירוח בת מאות שנים מוולנסיה- בירת הקולינריה של ספרד. תרבות המתאימה למזג האויר כאן, למזג האנושי שלנו, לחומרי הגלם הטריים ולחגיגה של טעמים אהובים. כל טאבון של אל מאגו הוא One of a kind הנבנה בעבודת יד בשיטה קלאסית מ-100% אבן שמוט- האבן היחידה המתאימה באמת לטאבון. טאבוני האבן מאפשרים ליהנות משגרה קולינרית חדשה ולוהטת – עם איכויות בלעדיות המשפיעות על התהליך ועל התוצאה הקולינרית. פיצה אמיתית ועסיסית, פוקאצ’ה במגוון טעמים, לחמים ריחניים ופיתות, אנטיפאסטי, קינוחים, פאייה מסורתית, בישולים בסיר קדירה, צלייה, עישון בשרים, דגים וגריל ברמה של מסעדת יוקרה ועוד. בחרו את הטאבון המתאים לכם ביותר מתוך המגוון- נשמח לייעץ ולסייע.

במיוחד בימים אלה, המומחים לטאבון אבן בישראל מזמינים אתכם ליהנות מ’החיים על פי אל מאגו’ – לקחת את הזמן… להבעיר אש אחרת בלב, ליצור ‘מדורת שבט’ כמו פעם- בחצר, בגינה, על הגג, לא למהר, להבין את הערך של משפחה וחברים ואוכל טוב המחבר ביננו. מדליקים טאבון אל מאגו ואז, כמו מעצמו, ניצת קסם של אירוח מהפנט מסביב לאש הבוערת. שעות של חוויה גסטרונומית, קלסיקה שלא מפסיקה לרגש עם המכשף שהופך כל אחד לשף – כי אין כמו בישול, צלייה, עישון ואפייה בטאבון אבן אמיתי המוסק באש.

אל מאגו - סיפור אהבה ישראלי-ספרדי

לא זוכר מתי התאהבתי לראשונה,
אולי זה היה בגיל 8, כשאבי קרא לי למטבח ולימד אותי את רזי הפיצה הראשונה. נשביתי בקסמי המטבח, וההמשך הגיע בטבעיות, עם התנסויות קולינאריות ברוח ים תיכונית ספרדית ואיטלקית – המון שום, שמן זית ועשבי תיבול ארומאטיים, וכמובן הפאייה הספרדית הזורחת בצהוב של הזעפרן.

אך הבישול לא היה האהבה היחידה שלי, במשך השנים פיתחתי גם חיבה מיוחדת לים ולשייט, סקרנות וגעגוע להיסטוריה של ימי הביניים ובעיקר שיגעון גדול לתרבות הלטינית – הבנייה, העיצוב והשיק.
ואז הגיע הטאבון.

את כל האהבות, הקרובות ואלה שמעבר לים, שילבתי בגן ביתי, בבנייה אישית של טאבון אבנים מוסק בעץ בסגנון ספרדי מסורתי, עם לבנים אדומות שהובאו מספרד במיוחד. עד מהרה הפך הבית ל”מדורת השבט” לחברים ומכרים, למפגשים וחוויות על לחם שאור חם וריחני, פיצות פריכות או בשר טלה איכותי בבישול איטי. אל-מאגו מבקשת להיות “נושאת הלפיד” של תרבות אפייה ואירוח זו, בת 500 השנים.
חיפשתי את הייצור המקורי האותנטי ומצאתי אותו ב-וולנסיה, בירת הקולינריה הספרדית. מקום המייצר את הטאבונים בשיטה המסורתית.
כל תנור מיוצר מתחילתו ועד סופו בעבודת יד בידי אומנים מומחים בוולנסיה, וכל אחד הוא One of a kind. גיליתי גם עולם של אביזרים משלימים מקוריים, כלי בישול והגשה ובעיקר… אהבה אמיתית לאוכל טוב המבוסס על תוצרת טרייה ומקומית.
הקשר המיוחד שנוצר ביננו מאפשר לנו לייבא בלעדית לישראל את הטאבונים הטובים בעולם, ואני שמח להזמין אתכם להצטרף לחיים על פי אל מאגו -ליהנות מחוויה קולינרית חמה, אנושית ומענגת.

שלכם,

ארז

אולי גם זה יעניין אותך:

שאלות ותשובות

היכן מיוצרים הטאבונים? מה מייחד את הטאבונים של אל מאגו? הטאבון מגיע עם אחריות? איך הטאבון מגיע אליי הביתה? ועוד תשובות לשאלות נפוצות

קרא עוד »

למה אל מאגו?

אל מאגו הם המומחים בישראל לטאבוני אבן אותנטיים. יבואנים ומשווקים בלעדיים של טאבונים המיוצרים בוולנסיה שבספרד על ידי אמנים מקומיים, על פי מסורת עתיקת שנים.

קרא עוד »

No products were found matching your selection.