פיצה נפוליטנית

יש מישהו שלא אוהב פיצה? תשכחו ממשלוחים ומפיצה תעשייתית. תכירו את פיצריית אל-מאגו- אצלכם בבית. בדיוק כמו באיטליה או ספרד, יש לכם פיצה אמיתית ואיכותית, מתפצחת בפה... עליה תוכלו להוסיף כל טעם שתרצו. פיצה יכולה להיות ארוחה קלה בפני עצמה, ובואו נראה איך עושים זה נכון ופשוט...

מרכיבי הבצק:

הוראות הכנה:

מערבבים את השמרים עם ¼ כוס מים חמימים ומשהים ל 5 דקות לערך עד שרואים תסיסה. מכניסים לקערת מיקסר גדולה את הקמח, המלח ,תערובת השמרים התוססת ואת המים הנותרים, ומתחילים לבחוש את התערובת כ 2-3 דקות עד שמתקבל כדור בצק שלא נדבק לקערה.
במקרה שהבצק דביק יש להוסיף כפית קמח בכל פעם עד לקבלת המרקם הרצוי. יש לכסות את הבצק בקערת המיקסר ולתת לו מנוחה 20 דקות לאיחוד המרכיבים. לאחר מכן יש להפעיל את המיקסר ללישה של 2-3 דקות נוספות.
יש להעביר את כדור הבצק לקערה משומנת ,לכסות בניילון ולתת לו לנוח כ-1/2 2 שעות או עד שהבצק מכפיל את נפחו. אנחנו ממליצים להתפיח את הבצק לפרק זמן של 24 שעות במקרר, במידה והזמן מאפשר.

מרכיבי הפיצה:

הוראות הכנה:

יש לפתוח את הבצק לצורת דיסק כמה שיותר דק ולהעביר למרדה
בעזרת מצקת למרוח כ -80 גרם מרוטב העגבניות
לבזוק מעט מלח
לפזר כ-100 גרם מוצרלה
לפזר עלי בזיליקום
לזלף שמן זית בצורת ספירלה מהמרכז החוצה
להעביר את הפיצה לטאבון פיצה שחומם ל- 350 מעלות
לאפות כ- 60-90 שניות תוך כדי סיבוב הפיצה ב-180 מעלות פעם אחת
כשהבצק מוצק ושחום והגבינה נמסה ושחומה אפשר להוציא את הפיצה למגש.
בתיאבון!

עוד מתכונים לטאבון:

פוטטוס חלומיים בטאבון

טוב זה מתכון שאתם פשוט חיייייבים להכין! 😱 פוטטוס הכי טעימים בעולם מ4 מרכיבים בלבד! שימו לב לשלבי ההכנה כדי שזה ייצא קריספי עם טעם חלומי🤤💥

קרא עוד »

טבית בטאבון

איזה כיף שהחורף כבר פה! הכנו לכם מתכון מושלם לטבית בטאבון – ארוחה קלה, טעימה, ומנחמת. פשוט שמים בטאבון ללילה ומתעוררים בבוקר לניחוחות מדהימים. בתיאבון!

קרא עוד »

No products were found matching your selection.