למה אל מאגו?

אל מאגו הם המומחים בישראל לטאבוני אבן אותנטיים. יבואנים ומשווקים בלעדיים של טאבונים מומלצים המיוצרים בוולנסיה שבספרד על ידי אמנים מקומיים, על פי מסורת עתיקת שנים.
החיבור לעולם הטאבונים הוא יותר מחיבור טכני של חברה מקצועית. החברה חיה ונושמת את עולם הקולינריה הטאבוני, מתוך אהבה אמיתית ותחושת שליחות של ממש. הניסיון האישי של הבעלים הביא אותו לחלוק את הידע, היופי והאיכות של טאבוני האבן המקוריים. 

לאפשר לכמעט כל בית בישראל, עם מרפסת, גג או חצר ולכל עסק בתחום הקולינריה, ליהנות מעולם מופלא שהוא חוויה בכל פעם מחדש. כשאתם רוכשים טאבון מומלץ אל מאגו, אתם רוכשים גם ידע, מתכונים וחיבור לקהילה הגדלה והולכת, שיודעת להעריך איכויות ומקוריות, מבלי להתפשר.

למה לבחור באל מאגו?

כל טאבון של אל מאגו הוא One of a kind בעבודת יד.

בניגוד לטאבונים אחרים, הבנויים מבטון או מתכת, אל מאגו הוא טאבון מומלץ הבנוי מ 100% אבן שמוט – האבן היחידה המתאימה לתנורי אבן, לעמידות ולשמירה מקסימלית על החום.

לבחירתכם מגוון דגמים, צבעים וגדלים לשימוש ביתי או עסקי.

הטאבון ניתן לשילוב במטבח חוץ מודולרי – 3 סגנונות בהשראת עיצוב ספרדי אותנטי.

למה לבחור באל מאגו?

7 שכבות של בידוד מושלם!

כל טאבון מומלץ של אל מאגו מצופה בשבע שכבות של בידוד והגנה (כ 15 ס”מ עובי קיר בממוצע) – המבטיחים שמירה על החום לשעות רבות ומגע חיצוני נעים ובטוח.

בזכות הבידוד המושלם הטמפרטורה של מעטפת הטאבון מגיעה לכ- 10% מהחום האגור בחלל הטאבון. כך, ניתן לגעת במעטפת הטאבון כשבתוכו יש 400 מעלות!

למה לבחור באל מאגו?

הטאבונים של אל מאגו עומדים בכל תנאי הבטיחות, ומופעלים באמצעות מערכת גז ועצים.

כל טאבון מומלץ של אל מאגו מגיע כיחידה אחת, אין צורך בהרכבה, רק בחיבור לנקודת גז בהתאם לסוג הטאבון הנרכש.
מבערי הגז של אל מאגו מיוצרים באיטליה, ומתאימים לחיבור למערכת הגז הביתית (לחץ תקני של 30 מיליבר). המבערים בעלי התקן האירופאי המחמיר CE ונחשבים למתקדמים ולחסכוניים בעולם.

למה לבחור באל מאגו?

אחריות וליווי ברמה אחרת

כל טאבון מומלץ של אל מאגו מגיע מורכב ומוכן לשימוש יחד עם מד חום, דלת, ארובה וכובע סיני מנירוסטה, הוראות שימוש, תעודת אחריות, מעמד עם מבער גז (במידה ונרכשו) ובנוסף תערובת לתיקוני צבע – במידה ותצטרכו בהמשך. בנוסף כאתם מקבלים:

למה לבחור באל מאגו?

מתאים למגוון של מנות המתאימות לכל חיך ולכל מצב

מארוחות יומיומיות לילדים, עד לאירועים מיוחדים עם תפריט מרשים. פיצות איטלקיות, קדירות בבישול ארוך, פאייה ספרדית אותנטית, בשרים, דגים, לחמים ואפילו קינוחים- אין סוף ניחוחות וטעמים.

אולי גם זה יעניין אותך:

שאלות ותשובות

היכן מיוצרים הטאבונים? מה מייחד את הטאבונים של אל מאגו? הטאבון מגיע עם אחריות? איך הטאבון מגיע אליי הביתה? ועוד תשובות לשאלות נפוצות

קרא עוד »

אודות אל מאגו

אל מאגו – יבואנית ומשווקת בלעדית בישראל של טאבונים (תנורי אבן) מקוריים מספרד. החברה דואגת למעטפת שירות כוללת – משלב ההזמנה עד למשלוח הטאבון וליווי צמוד להפעלה מושלמת.

קרא עוד »

No products were found matching your selection.