איזה טאבון ביתי מומלץ – היתרונות של כל טאבון וההמלצות של הלקוחות

טאבון ביתי מומלץ - הטופ 3 של EL-MAGO

טאבון אל מאגו קלאסיקו -טאבון מומלץ מספר 1

עולם הקולינריה, משופע במגוון מוצרים אשר מעשירים את ההיצע הקולינרי ומאפשרים לבטא את יכולות הבישול והאפייה אשר טמונות בכל אחד ואחת מאתנו ומעוניינות לפרוץ החוצה בין אם מדובר באופן חובבני או מקצועני. אחד ממוצרי החובה אשר צריכים להיות בכל בית, הוא ללא ספק טאבון אל מאגו קלאסיקו, אשר יהפוך כל בישול ואפייה לפסגת התגשמות החלומות הקולינריות שלכם.

אם עד היום חלמתם והשתוקקתם להיכנס אל תוך העולמות המגוונים של בישול, אפייה וצלייה, מהיום כבר לא צריך יותר לחלום, מהיום ניתן להכין כל מאכל שתחפצו בו ללא כל בעיה ובמינימום זמן והכל באמצעות טאבון קלאסיקו היוקרתי, טאבון גז מומלץ, אשר מביא למטבח את כל מה שאתם צריכים על מנת לקחת אתכם צעד נוסף, אל עבר התהילה שלכם, אל עבר פסגת החלומות הקולינריות שלכם.

מגוון רחב של עיצובים מרשימים

טאבון קלאסיקו של חברת אל מאגו, מיוצר במגוון עיצובים וצבעים קלאסיים ויוקרתיים אשר הופכים אותו גם לפריט דקורטיבי אשר הופך כל גינה ומרפסת ליוקרתית ומעוצבת. טאבון קלאסיקו מגיע במגוון רחב מאוד של גדלים.

ניתן בהחלט לרכוש טאבון קלאסיקו ללא כל בעיה ולהתאים את גודלו לשטח הייעודי וליהנות מכל היתרונות הנפלאים שהוא מביא לעולם הקולינרי הפרטי שלכם.

אחד היתרונות היותר מובהקים של טאבון קלאסיקו, הוא בכך שהוא ניחן בעיצוב מרשים ובנוי מלבנים אשר מספקים מראה ייחודי ואף מסייעים בשמירה על חום פנימי אחיד ועל בידוד חיצוני מושלם. מדובר על טאבון בעל קשת עבודה גבוהה מבפנים, אשר מאפשרת הכנת מגוון רחב מאוד של מאכלים בגדלים שונים וללא קושי. 

ניידות ללא מאמץ

טאבון קלאסיקו מורכב על בסיס גלגלים יציבים ודקורטיביים אשר מסייעים בשינוע הטאבון לכל מקום שנהיה מעוניינים להציבו וללא כל בעיה. מדובר ביתרון משמעותי אשר מאפשר בימים גשומים וקיציים להציב את הטאבון במקום מכסה ולהמשיך להשתמש בו לאורך כל השנה ובכל מזג אויר.

 איכות ובטיחות ללא פשרות

אחד הדגשים הגדולים ביותר הקיימים בטאבון קלאסיקו, הוא איכות ובטיחות גבוהה. מדובר על טאבון המיוצר ממיטב החומרים בעלי האיכות הגבוהה ביותר הקיימים בעולם הבישול והאפייה, תוך דגש מרבי על בטיחות למען שימוש בטוח וללא כל סיכון.

כשעשיתי בזמנו סטאז’ במלון פוסידון בפוזיטנו באזור חוף אמאלפי באיטליה אמרה לי מוניקה בעלת המלון: “אנחנו הנפוליטאנים יודעים לזהות היטב פיצה אמתית שהוכנה בתנור עצים לבין פיצה שהוכנה בתנור רגיל”.
באיטליה התאהבתי בפיצה, פיצה אמתית שמכינים מחומרי גלם הכי טובים, כזאת שמשאירה את הטעם המעושן של בעירת העצים אחרי. כשחזרתי לארץ ידעתי שאני חייב להכין פיצה כזאת אצלי במטבח ובדקתי כל מיני אפשרויות עד שהגעתי לאל מאגו. ארז הזמין אותנו לעשות נסיונות אצלו בתנור ובלי לחשוב פעמיים נסענו לשם עם בצק, מוצרלה ורוטב עגבניות. התוצאה הייתה כמו באיטליה, חזרתי הביתה עם הטעם של פיצה שהוכנה בתנור עצים, טעם שנחרך בפה ולא עוזב.
כעבור חודש כבר היה אצלי בגן אירועים תנור של אל-מאגו. את כל התהליך מאיך להוביל, דרך אילו עצים לקנות עד איך להסיק את הטאבון ליווה ארז בצורה מקצועית ואדיבה. מאז התנור שוכן אצלנו בחצר והוא האטרקציה המרכזית בכל אירוע שאנחנו מקיימים בגן.

טאבון אל מאגו טונינו – טאבון גז מומלץ מספר 2

אם אתם מחפשים טאבון אשר מצד אחד משדר יוקרה וייחודיות בפני כל מי שיבחין בו ומצד שני, יספק עבורכם את כל האפשרויות לצרכיי אפייה, בישול וצלייה ברמה הכי גבוהה שאתם יכולים לתאר –  טאבון טונינו, הוא המוצר שאתם חייבים שיהיה בהישג ידכם. הטאבון ישדרג את היכולות המקצועיות והקולינריות שלכם כך שהן לא יישארו בגדר חלום – אלא יהפכו למציאות הכי טעימה שאי פעם חשבתם וחלמתם עליה.

עיצוב יוקרתי ושדרוג לחלל המקום

אחד היתרונות הגדולים שטאבון טונינו מביא עמו, הוא עיצוב יוקרתי אשר הופך בין רגע, כל חלל פשוט ובנאלי, לכזה המשדר יוקרה וייחודיות. ללא ספק מדובר ביתרון גדול מאוד, כך שמלבד השירות הקולינרי שהוא מספק ברמה הגבוהה ביותר לכל משתמש בו, הוא גם מספק פן עיצובי מרשים כך שמדובר ביתרון כפול שללא ספק מעלה את הכדאיות ברכישתו המיידית.

טאבון טונינו מגיע במגוון רחב מאוד של צבעים ועיצובים אשר מתאימים לכל מרפסת, גג, גינה ולכל חלל פתוח אחר שבו נרצה למקם אותו. מדובר בטאבון בעל עיצוב ייחודי אשר בנוי מיציקה של אבן שמוט אשר מעניקה לו מראה כפרי וייחודי ובעל האיכות הגבוהה ביותר בשוק. כמו כן, מדובר בטאבון אשר מצויד בארובת נירוסטה ססגונית ובטיחותית אשר מסייעת בפינוי העשן המצטבר בזמן השימוש בטאבון – כך שמקבלים סביבת עבודה נעימה ונוחה שכל אחד ואחת היו חולמים לעבוד בה.

עוצמה ואיכות מהגבוהות בעולם

טאבון טונינו משלב איכות ועוצמה מהגבוהים ביותר הקיימים בשוק הטאבונים העולמי. טאבון טונינו מסוגל להגיע לעוצמות חום גבוהות במיוחד בעזרת מבער הגז האיטלקי שהוא מתהדר בו ואשר מספק עבורו את עוצמות החום הגבוהות והאיכותיות ביותר, אשר מאפשרות שימוש קל ויעיל. טאבון טונינו, מציג מערכת בידוד מרשימה אשר כוללת שבע שכבות איכותיות המספקות בידוד איכותי המסייע בשמירת החום בתוך הטאבון ומניעת זליגת חום למעטפת הטאבון, דבר המאפשר שימוש בטיחותי ללא חשיפה ישירה לחום הטאבון.

מאז שקניתי את טאבון האבן שלי, בישול בחוץ היא חוויה אחרת לחלוטין, הגריל שלי עכשיו מיושן…
הטעם המתקבל מבישול בטאבון הוא שונה מכל דבר אחר. יש לזה יתרונות של בישול “סלואו פוד” (כך שהמזון רך וטרי) בעוד שעישון המזון בו בזמן נותן למנות טעם ייחודי ואיכותי. הטעם של בשר, דגים, לחם וירקות הוא מדהים, והטאבון עצמו משדרג מאוד את הגג שלי, ומהווה רהיט ייחודי שאין שני לו. אין מילים שיוכלו לתאר מספיק כמה אני ממליץ על הטאבון. התעלו על הגריל שלכם, וקנו אחד מהטאבונים האלו.
הרכישה מארז הייתה תענוג. ארז בחור מלא תשוקה למוצר שלו ולמזון אותו הטאבון מכין. תמיד אמין!

טאבון אל מאגו ולנסיה – טאבון ביתי מומלץ מספר 3

אם אתם מעוניינים לקחת את החוויה הקולינרית שלכם צעד אחד קדימה אל עבר הליגה של הגדולים ולהתחיל לאפות, לצלות, ולבשל ברמה הגבוהה ביותר, טאבון ולנסיה הוא בדיוק מה שאתם צריכים. בעזרת טאבון ולנסיה תוכלולהפוך כל תחביב קולינרי להתמקצעות ולהתחיל להוציא מנות ברמת מסעדת שף, לכם ולבני משפחתכם וכמובן לאורחים אשר ישמחו לטעום ולהיחשף למאכלים הקולינריים האיכותיים, אשר לא ישאירו שום חך ללא מענה ויספקו שלל טעמים בכל ביס וביס אשר יישארו צרובים לתקופה ארוכה אצל כל סועד וסועדת בארוחה.

מגוון פעולות בטאבון אחד

מעבר לפעולת האפייה הבסיסית הקיימת בכל טאבון, אחד היתרונות של טאבון ולנסיה, הוא בכך שהוא מאפשר מלבד אפייה, גם צליית בשרים מנתחים מובחרים, עישון בשר ברמה גבוהה ואף הכנת תבשילי קדירה באיכות מעולה. זאת, בזכות מבער הגז האיטלקי האיכותי הקיים בטאבון ונחשב למבער הגז האיכותי והמתקדם ביותר הקיים בעולם. מדובר על מבער גז אשר מספק עוצמת חום אחידה וממושכת בתוך הטאבון, דבר אשר מגדיל את היצע המאכלים שניתן להכין בטאבון וברמה הגבוהה ביותר.

ניידות ונוחות שימוש מקסימלית

טאבון ולנסיה, מאפשר נוחות שימוש גבוהה מאוד. תפעול הטאבון מתבצע באופן פשוט ויעיל ואינו מצריך פעולות מורכבות אשר יעפילו על ההנאה מהשימוש במוצר. בסיס הטאבון נמצא על מעמד בעל 4 גלגלים המאפשרים ניידות מקסימלית ממקום למקום כך שמדובר על טאבון קל ונוח, שניתן להעבירו לכל מקום וללא שום בעיה ולוגיסטיקה מורכבת למדי.

יתרון הניידות של הטאבון, מגביר את עמידותו לתקופה ארוכה מפני תנאי מזג אויר קשים לאורך כל השנה. באמצעות המעמד, ניתן לשנע את הטאבון לכל מקום ולכל מחסה ובכך למנוע מפגעי מזג האוויר לפגוע בו, למען עמידות ארוכת שנים. המטרה היא ליהנות מהיתרונות הגדולים של טאבון ולנסיה, ובאמצעות הניידות הגבוהה שלו, ניתן יהיה לשמור עליו היטב לאורך זמן וליהנות מהמגוון הקולינרי שיופק באמצעותו.

אחד התחביבים האהובים עלי הוא אפיית לחמים ופיצות. כדי להגיע לתוצאות אותנטיות ובמיוחד עם לחמי שאור ופיצות – אין חלופה לטאבון אבן, לאחר מחקר שוק מקיף ובחינת כל האלטרנטיבות החלטתי ללכת על הטאבון הספרדי של אל מאגו. גם משיקולי ביצועים וגם משיקולי יופי, לדעתי אין טאבון טוב יותר.
כשנפגשתי לראשונה עם ארז קיבלתי חיזוק לכל המסקנות שעלו בבחינת כל האלטרנטיבות ופגשתי אדם ישר, אמין ובעל תודעת שירות – דבר נדיר!
מאז הדרך לאושר היתה קצרה.
הטאבון שלי לא מפסיק לעבוד, אני נהנה לארח ולזלול פיצות עם האורחים
ובכל פעם מגלה הפתעות ופטנטים חדשים בעבודה עם הטאבון
והחלק הכי טוב – חיבור חזק למקורות ולאופן שבו בישלו ואפו פעם
בעידן שבו הכל קורה כאן ועכשיו, אין כמו התחביב הזה שבו צריך סבלנות וזמן
רמז – לא ניתן להעלות ולהוריד את הטמפרטורה בתנור בלחיצת כפתור…
הטאבון הספרדי הביתי מומלץ בחום ואפשר להיות רגוע בעסקים עם ארז – הוא דואג קודם כל ללקוח.
נ.ב. לאוהבי פיצות – תעשו גוגל לסרטונים של ויטו יאקופלי vito iacopelli- כל ההסברים שם.

זה לא סתם טאבון, זה היום מרכז הבית, סביבו מתכנסים בני משפחה, חברים, אורחים ומבלים שעות של הנאה סביב הריחות והטעמים.
שאפו ארז על הטאבון החברתי הראשון!

כחובב בישול וכאחד שחולק את זמנו בין איטליה וספרד זו רק הייתה שאלה של זמן עד אשר אתחדש בתנור כתוספת למטבח החוץ.
במשך שנה קראתי ,בדקתי אופציות לרכישה בארץ ובחו”ל , בכל מסעדה שביקרתי בנאפולי ברצלונה ומדריד שוחחתי עם מפעיל תנור העצים לקבלת המלצות וטיפים וכל זאת בכדי לקבל החלטה נכונה איזה תנור לרכוש והיכן. במהלך החיפוש הגעתי לארז מאל מאגו ובזה תם “המסע” , גיליתי בראש ובראשונה אדם אכפתי , יסודי ומקצועי , ישר ואמין שענה לי בסבלנות על כל שאלה ותהיה טרם הרכישה.
היה לי חשוב להתקשר עם חברה שתוכל ללוות אותי לא רק בשלבי המכירה והאספקה אלא גם בהמשך הדרך בהנחיה והדרכה.
תהליך הרכישה היה יעיל בו ארז המליץ לי על תנור בהתאם לצרכיי , אספקה תוך שבוע עד הבית כולל שידוך לבעלי מקצוע שירותיים ומקצועיים ( חברת ההובלה וטכנאי הגז ).
לאחר כמה חודשים של שימוש בתנור הוא הפך למרכז המטבח בו אופים לחמים , פוקאצ’ות , פיצות ועוד… בשרים על הפלאנצ’ה , עופות , קינוחים ומה לא……
לכל אורך הדרך היה ארז קשוב ( לעיתים גם בשבתות תמיכה אונליין ) , תרם מניסיונו הרב ואף הגיע לביקור בית בכדי לוודא שהכל עובד כראוי.

בסיכומו של דבר התוצאה הסופית עלתה על הציפיות , מי שמעונין לחזור לשורשים לבישול איטי ,יצירתי ,חוויתי שכולו הנאה מומלץ בחום !

הגעתי אל ארז מ”אל מאגו” בהמלצת חבר.
ארז הוא בעל מקצוע רציני, איש ישר שעובד עם כל הלב ונותן שירות אישי וליווי מקצועי.
רכשתי בהמלצתו של ארז טאבון ביתי ומאז כל סוף שבוע בארוחת שבת נהנית כל המשפחה מפיצות, דגים צלויים ועוד מטעמים ומאפים שאני מכין בטאבון בכיף גדול.

התחלתי לעסוק באפייה כתחביב לפני למעלה משנה. למדתי כיצד להכין מחמצת שאור וכיצד להכין לחמים מקמחים שונים עם ׳קשה׳ שמתפצפץ בפה ופנים הלחם אוורירי למרות השימוש בקמחים מלאים (חיטה, שיפון).
עד מהרה יצרתי ׳שותפות׳ עם המכולת השכונתית במסגרתה אני אופה שלש פעמים בשבוע ארבע ככרות לחם שנמכרות במכולת והתמורה הולכת לסיוע למשפחות נזקקות.
ההתלהבות הרבה שבה התקבל לחם השאור באפייה ביתית בקרב לקוחות המכולת הגבירו את הרצון להשתדרג. לטשתי עיניי לטאבון עצים וגז. אחרי שבדקתי מספר אפשרויות הגעתי לארז מאל-מאגו. באדיבות ובסבלנות הראה לי את הדגמים השונים ולבסוף החלטתי על דגם רוסטיקו.
השירות של ארז חריג במקומותינו, ונמשך דרך תהליך הרכישה, ההובלה והתפעול.
למדתי איך להספיג את התנור בחום הדרוש לאפייה וכיצד לאפות ככרות לחם בטעם שהיה ונשכח.
בדרך כמובן מנצלים את החום שנשאר אחרי האפייה לצליית בשר, הכנת ירקות אנטי-פסטי ועוד.
וכן, שכחתי כמעט – פיצות חלומיות של ממש.
הטאבון מהווה אטרקציה ומספק הנאה מרובה.

תודה ארז על השרות, הסבלנות והעזרה הטלפונית בכל עת. היה שווה לעשות איתך עסקים

קניתי את הטאבון של אלמאגו לפני שנתיים.
הטאבון נייד, בגודל מושלם לבית עם חצר. מושלם לאירוח ולאווירה.
קודם כל למתחילים- מקבלים טאבון עם הדרכה צמודה, מתכונים וליווי בכל צעד בדרך.
ארז מלווה את התהליך של הפעלת הטאבון מתוך אהבה גדולה מאוד ודואג שהכל יעבוד כמו שצריך.
התחלנו בהמלצתו של ארז באש חיה וגילינו שזה פשוט נפלא.
הלחמים, הפיצות והפוקצ’ות יוצאות נפלא. גם דגים נצלים להם באופן מושלם במדורה הפנימית השמחה בטאבון.
אנחנו לא אנשים של בשר אבל מכיוון שמדובר על טאבון ספרדי אין לי ספק שגם זה יוצא נפלא.
ממליצה בחום על המוצר ובעיקר על השירות והליווי המדהים.
הטאבון הכניס הרבה שמחה לביתנו…
תודה רבה ארז. שמחה שבחרנו ללכת אתך 🙂

רצינו לשדרג את מטבח החוץ שלנו, ולהוסיף לעצמנו, לילדים ולאורחים מגוון נוסף של מאפים, צלייה וטעמים. כמו אצל אחרים, גם אצלנו נעצרו החיפושים והמחקרים בנושא טאבון, אצל ארז.
הסיבה העיקרית מקצועיות, אמינות ושרות, החל משלב ההתיעצות, דרך עזרה בשלבי התכנון ועד להקמה, הובלה והפעלה ראשונה, תוך הקפדה על הפרטים והרמה, חוויה מתקנת להרבה רכישות.
הרכישה מוכיחה עצמה בכל יום מחדש, חגיגות המאפים, בשרים ובישולים סביב הטאבון, ממריאים לשיאים חדשים. משפחה וחברים לא מפסיקים לשאול מתי האירוע הבא, וחברים מאותגרי גיזרה, מזהירים אותנו לא להפעיל את הטאבון כשהם מגיעים.

הטאבון זה מדורת השבט שלנו, אי אפשר לפספס אותו כשיוצאים לגינה. מאז שנחת בביתנו אנחנו לא מפסיקים ליהנות ממנו. כל המשפחה מתאספת בגינה ליד הטאבון ונהנית מהמטעמים הנהדרים שיוצאים ממנו: פיצות, ירקות, דגים, בשר ועוד והכל עם טעם משגע! זה בהחלט אחת התוספות המוצלחות לבית ולמשפחה שלנו, מומלץ בחום!

ארז, הטאבון הזה מאוד מאוד אהוב עליי. כולם בבית נהנים ואני ביניהם. אני בטוחה שאגיע איתו לניצול מלא עם הזמן…

תודה על השרות הענק שלך. אין כמוך! 👍👍👍

ארז היקר,
הטאבון שרכשנו יוצא מן הכלל. בדיוק כמובטח. פיצות ממש כמו בנאפולי, אנטיפסטי כמו בבולוניה. מבקשים להודות לך על היחס האדיב, על המקצועיות ועל התמיכה. באל מאגו מילה זו מילה, ומאפה זה מאפה. באמת שדרוג לבילוי משפחתי ביתי בטעם של פעם.
תודה רבה !

שנים ארוכות שאני מנסה לפצח את סוד הפיצה המושלמת. לאחר שיטוטים אינסופיים באינטרנט, ביקורים בפיצריות רבות בארץ ובחו”ל וניסויים ארוכים וחוצי ימים ולילות הבנתי את חשיבותם של חומרי הגלם (אין כמו מוצרלה די-באפלו…) והתמחיתי בהכנת הבצק והרוטב. במקביל הפנמתי את חשיבותו של תנור הפיצות ליצירת הקראסט החשוב כל-כך בתחתית הפיצה ולמתן הטעם המעושן והחריכה בחלקה העליון.

אחת ההחלטות הראשונות עם המעבר המשפחתי לדרום הרחוק בקיץ האחרון הייתה להגשים את החלום הישן ולבנות בחצר ביתנו מטבח חוץ, כאשר היה לי ברור שבמרכזו יעמוד לתפארת טאבון עצים.

לאחר מחקר מקיף והתלבטות בין הטאבונים האיטלקיים והספרדיים הגעתי אל ארז. נתקלתי באדם מקצועי, בעל תודעת שירות גבוהה, אהבה אמתית לאוכל (ולטאבונים) ורצון לעזור, ולבסוף רכשתי טאבון נהדר המהווה את גולת הכותרת במטבח החוץ.

איזה כיף היה לגלות את השפעתו על הפיצות…. אבל זו הייתה רק ההתחלה… גיליתי כי הטאבון משדרג את טעמו ומרקמו של כל תבשיל/מאפה הנכנס אליו, מלחמי מחמצת, דרך ירקות ועד לבשרים (וזאת בנוסף כמובן לכיף הטמון בבישול טבעי). מאותו הרגע, ולשמחת החברים והשכנים, הוא מהווה כר פורה לניסויים קולינריים ואני רק מחפש הזדמנויות להדליקו.

אהבתי לעולם אפיית הלחמים לוותה אותי לאורך שנותי, אך רק עם פרישתי לגמלאות הצלחתי לממשה. ההתחלה הייתה בתנור הביתי, ועם הזמן רמת האפייה עלתה בהתמדה.
שאפתי לשדרג, לכן אחרי אין ספור חיפושים, השוואות, בדיקות, מחקר שווקים, קבלתי החלטה נחושה וחד משמעית לפנות לרכישת הטאבון לחברת “אל מאגו”.
מאחר והטאבון יועד למרפסת שמש בבית משותף, עלו שאלות ותהיות. ארז, בסבלנות אין קץ, בשקיפות מלאה, בכנות ובחביבות, הבהיר לי את כל הסוגיות
וענה על כל סימני השאלה.
מילות המפתח של ארז: ניסוי ותהייה. ואכן צדק, כבר עברו חודשים, אין מילים להביע את שביעות רצוני, אושרי והנאתי מהטאבון.
הבחירה הייתה בטאבון ולנסיה פרו משולב גז/עץ, ולשמחתי, ממשתי את יעדי אפיית הלחמים בשיטה הקלאסית.
מיותר לציין שרמת האפייה בדרך זו ,מהווה גולת כותרת!! הבישול והאפייה בטאבון משדרגים לאין שיעור את התבשילים והלחמים.
ארז “איש יקר” אמיתי, שורשי, ערכי, מילה זו מילה, ליווי וזמינות לאורך כל הדרך, מענה מיידי לפניות טלפוניות, רחוק “מזרח מערב”, מתופעת “השגר ושכח”.
אין תחליף לניסוי ותהייה בהפעלת הטאבון!
הנסיון,הזמן, הינם פועל ישיר לרמה המקצועית

אולי גם זה יעניין אותך:

שאלות ותשובות

היכן מיוצרים הטאבונים? מה מייחד את הטאבונים של אל מאגו? הטאבון מגיע עם אחריות? איך הטאבון מגיע אליי הביתה? ועוד תשובות לשאלות נפוצות

קרא עוד »

למה אל מאגו?

אל מאגו הם המומחים בישראל לטאבוני אבן אותנטיים. יבואנים ומשווקים בלעדיים של טאבונים המיוצרים בוולנסיה שבספרד על ידי אמנים מקומיים, על פי מסורת עתיקת שנים.

קרא עוד »

אודות אל מאגו

אל מאגו – יבואנית ומשווקת בלעדית בישראל של טאבונים (תנורי אבן) מקוריים מספרד. החברה דואגת למעטפת שירות כוללת – משלב ההזמנה עד למשלוח הטאבון וליווי צמוד להפעלה מושלמת.

קרא עוד »

No products were found matching your selection.